Deklaracja dostępności cyfrowej
Deklaracja dostępności
Daty publikacji i aktualizacji
Data
publikacji strony internetowej BIP: 2010-12-16.
Data ostatniej
istotnej aktualizacji dotyczącej zmiany wyglądu, struktury informacji lub
sposobu publikowania: 2024-03-19.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- nie wszystkie artykuły posiadają nagłówki,
- nie wszystkie załączone pliki są dostępne cyfrowo,
- zamieszczone na stronie załączniki w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny,
- zamieszczone na stronie załączniki w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż były skanowane i nie zawieraj warstwy tekstowej oraz zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- część z opublikowanych zdjęć nie posiada tekstu alternatywnego, gdyż mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zdań.
Data sporządzenia deklaracji i metoda oceny
dostępności cyfrowej
Niniejsze oświadczenie
sporządzono dnia: 2019-09-23.
Data ostatniego przeglądu oświadczenia: 2024-03-19.
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku
problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o informację. Osobą
odpowiedzialną jest Pani Izabela Jatczak,
kontakt: biuro@jadlodajniawloclawek.pl, nr tel. 54 411-03-80
wew. 26. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji
niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Prezydent Miasta Włocławek
- Adres: Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
- E-mail: poczta@um.wloclawek.pl
- Telefon: 54 414 40 00
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
87-800 Włocławek, ul. Św. Antoniego 11
Tel.: 54 411-03-80
Faks: 54 420-18-79
E-mail: biuro@jadlodajniawloclawek.pl
Strona internetowa: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
Dostępność architektoniczna
Miejska
Jadłodajnia „U Świętego Antoniego” we Włocławku
ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek
1.
Opis
dostępności wejścia do budynku
Budynek jednostki zlokalizowany
jest w centrum miasta. Posiada cztery odrębne wejścia. Dla interesantów
dostępne są dwa wejścia główne, od strony ulicy Św. Antoniego, drzwi
jednoskrzydłowe otwierane ręcznie. Jedne drzwi prowadzą do pomieszczenia na
parterze, gdzie wydawane są posiłki dla klientów MOPR. Drugie drzwi prowadzą do
holu, na I piętro budynku, gdzie znajduje się punkt wydawania kart obiadowych
dla klientów MOPR, punkt sprzedaży barowej, sale imprezowe oraz biura
pracowników. Pozostałe dwa wejścia zlokalizowane są przy ulicy Reymonta i są
dostępne dla pracowników oraz dostawców. Wszystkie wejścia do budynku znajdują
się na tym samym poziomie od strony wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W budynku
nie ma żadnej portierni, rejestracji ani punktu kontrolnego.
2.
Opis
dostępności korytarzy, schodów i wind.
W budynku Miejskiej Jadłodajni
„U Świętego Antoniego” z poziomu parteru od strony ul. Św. Antoniego można
jednym wejściem wejść do punktu wydawczego i na salę konsumpcyjną dla Klientów
korzystających z przyznanych posiłków, a drugimi drzwiami na klatkę schodową
prowadzącą na I piętro budynku, gdzie znajduje się punkt wydawania bonów obiadowych,
mała sala imprezowa oraz duża sala imprezowa i punkt sprzedaży barowej. Schody
mają standardową szerokość, ograniczone są barierkami ochronnymi oraz
odpowiednio oznakowane. Wejściami od strony ul. Reymonta z parteru można dostać
się do dwóch pomieszczeń biurowych, na kuchnię, do zmywalni i korytarza przy
magazynie, ale ten ostatni dostępny jest tylko dla pracowników. Od strony ul.
Reymonta po schodach można się dostać głównie do pomieszczeń biurowych
znajdujących się na I piętrze budynku oraz na sale imprezowe oraz do
pomieszczeń znajdujących się w piwnicy budynku, gdzie umiejscowione są m.in.
magazyny, obieralnia, szatnie pracownicze i pomieszczenie gospodarcze. W
budynku jednostki nie ma wind osobowych. Są jedynie dwie windy towarowe (od
strony ul. Reymonta i od strony ul. św. Antoniego). Budynek wyposażony jest
jednak w przenośny schodołaz gąsienicowy, który umożliwia przemieszczanie się
osoby na wózku inwalidzkim na I piętro lub do piwnicy budynku jednostki. Na
parterze budynku od strony ul. św. Antoniego znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych –
zlokalizowana jest w sali konsumpcyjnej dla Klientów korzystających z pomocy
społecznej.
3.
Opis
dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach
indukcyjnych.
W budynku brak informacji głosowej
/ dotykowej i nie ma możliwości skorzystać na bieżąco z usług tłumacza
polskiego języka migowego. Budynek wyposażony jest w urządzenie do obsługi
osób słabosłyszących – w przenośną pętlę indukcyjną. W budynku nie ma oznaczeń
w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób
niewidomych i słabowidzących, ale osoby te mogą skorzystać z
podświetlanej lupy powiększającej. Na sali konsumpcyjnej na parterze (od strony
ul. Św. Antoniego) jest miejsce odpoczynku dla osoby niepełnosprawnej – krzesło
z podłokietnikami. W budynku nie ma pochylni i platform. Możliwość
dostania się na I piętro budynku lub do jego piwnicy umożliwia schodołaz
gąsienicowy. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem – uprawnienie
powyższe nie zwalnia osoby niepełnosprawnej z odpowiedzialności za szkody
wyrządzone przez psa asystującego. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia
jest wyposażenie psa asystującego w uprząż z umieszczonym w widocznym miejscu
napisem „pies asystujący” oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną
certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o
wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna nie jest
zobowiązana do zakładania psu asystującemu kagańca oraz prowadzenia go na
smyczy.
4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
Przed budynkiem od strony ul. Świętego Antoniego nie zapewniono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, a od strony ul. Paderewskiego znajduje się jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych na zamkniętym osiedlu mieszkaniowym.
5.
Miejska Jadłodajnia „U Świętego
Antoniego” we Włocławku nie posiada i
nie udostępnia żadnych aplikacji mobilnych.
Ułatwienia:
Witryna jest zgodna ze specyfikacją HTML5.
Klawisze dostępu
Oprócz myszki po witrynie można się poruszać za pomocą klawiatury. Klawisz "TAB" przesunie kursor do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Naciskając Enter nastąpi przejście do zaznaczonego odnośnika. Używając strzałek "w dół" i "w górę" można przewijać stronę. Kliknięcie w symbole A A A pozwalają na zmianę wielkości czcionki w trzech rozmiarach, a kafelek „Dla słabowidzących” pozwala na zmianę kolorystyczną strony i ustawienie kontrastowej: żółto – czarnej szaty graficznej.
Raporty o stanie zapewniania dostępności
podmiotu publicznego:
http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/index.php?cid=56
Plan działania na rzecz poprawy zapewniania
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/index.php?cid=63
metryczka
Wytworzył: Piotr Kaczorowski (1 października 2020)
Opublikował: Zbigniew Ledzion (9 czerwca 2021, 14:54:07)
Ostatnia zmiana: Zbigniew Ledzion (19 marca 2024, 09:51:07)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 10448